mandagsfylla

 
På mandagen som var bestemte jeg og Ivar oss for å ta en liten drikkings, noe som var veldig koselig. Det er ikke så ofte jeg drikker, men de få gangene jeg gjør det, synes jeg alltid det er veldig stas.


Jeg er alltid vakker når jeg har drukket litt, sant? Kødda. Jeg ser jo faktisk ut som jeg jobber deltid som leiemorder. Det gjør jeg ikke, altså. 
Han var faktisk så snill at han kom klokken elleve i dag morges og måket utenfor hos meg. Jeg prøvde å gi han peng for arbeidet, men det ville han ikke ha, så da må jeg finne på noe annet lurt. Kanskje spytte inn noe ekstra peng i bursdag - eller julegave? Forslag mottas med takk.

3 kommentarer

  1. Gi han en oppmerksomhet som ikke koster noe som at du sier du har følelser for en viss annen person fremfor å lure denne *kompisen* eller han andre, hvem vet hvem du lurer oppi alt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har aldri vært ute etter å lure noen som helst, "Solveig". Kompisen min vet godt at jeg ikke har følelser for han, og at det bare er vennskap. Gøy at du kan bruke flere minutter innpå her, legge igjen kommentar i falskt navn og beskylde meg for å prøve å lure noen, men er alt for "opptatt" til å vippse meg tilbake de pengene du lånte her om dagen.

      Slett
  2. Haha er det en som er sjalu hær ell ? Solveig du kan da ikke være lesbe du ??? Du har jo mann og 2 barn....... hva er det du er så sinna for ???

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig