Ondskap er best på skjermen


I går tok jeg og Gol-Daniel turen på kino for å se en film som heter Evil Dead Rise. En skrekkfilm med noe så sjeldent som 18-årsgrense. Jeg tror ikke jeg har nevnt Daniel for dere tidligere, men kort forklart har vi kjent hverandre siden 2016/17 og vært på et par fester og slikt sammen. Hyggelig fyr som kjenner mange av de samme menneskene som jeg kjenner. Jeg har jo også en ekskjæreste i Drammen som heter Daniel, men dette er altså ikke samme fyr. Eksen går under navnet D-boy på bloggen, de få gangene det har vært nødvendig å nevne ham
Jeg likte filmen godt. Personlig synes jeg ikke den var særlig skummel, men så er jeg ikke en slik person som blir så fort skremt, heller. Den inneholdt mye blod og gørr, og var spennende fra start til slutt, så det er absolutt en film jeg vil anbefale videre, og gjerne kan se flere ganger. Jeg har lagt ved traileren nedenfor, så kan dere jo selv avgjøre om dere vil se den på kino. 



Har noen av dere sett den selv? I så fall, hva synes dere?

4 kommentarer

  1. Hmmmm. Skeptisk. Har du sett Evil Dead, triologien?

    Personlig er ikke denne fristende, av to grunner:

    1 - Den er ikke skrevet og regissert av Sam Raimi.

    2 - Bruce Campbell er ikke med.

    Men flott at du likte den. 🤗

    🤘 Rock On 🤘 You Rock 🤘

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sett noen av evil dead-filmene, men usikker på om jeg har sett alle. Har også sett litt av tv-serien Ash vs evil dead (har for meg at dette er en tv-serie, men kan være jeg rører noe voldsomt nå?). Synes likevel du bør gi denne et forsøk. Ikke tenk på den som en del av evil dead-universet, men som en standalone horrorfilm er mitt råd 😊 men selvfølgelig, du velger selv :)

      Slett
    2. Takk for råd. Jeg skal følge det. 🤗

      Du har rett, Ash vs Evil Dead er en serie. Jeg likte den. Bruce Campbell er så tøff.... Haha. Ash er konge. 😂

      Jeg er sær slik. Det som var er det eneste ekte for meg. Re-boots/re-makes er liksom alltid dårligere etterligninger i mine øyne. Men råd mottatt og skal følges.

      🤘 Rock On 🤘 You Rock 🤘

      Slett
  2. Siden du liker Grøssere. Hvormange klarer du å gjenkjenne https://pbs.twimg.com/media/FvDLi3WaAAEt3fJ?format=png&name=900x900
    Skakke skryte på meg å ha scoret så bra selv. Klarte omtrent 6-7stk

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig