Bilder fra Strömstad 🇸🇪


Tirsdag kom Kitto en tur på besøk, før vi dro nedover til ham på onsdag ettermiddag. Torsdag morgen klokken ti på halv kjempetidlig satte jeg, Kitto, Michael og Svein turen mot Strömstad i Sverige for litt sosial alkoholisering. 

Gjett tre ganger hvem som har skrevet de flotte ordene bak på bilen? Hehe..
Var jo litt folk i Sverige, kan man si.
Vi var litt uheldige med været, dessverre...
... Men folk hadde hæla i taket (eller kroppen oppi takluka/ut gjennom vinduet) likevel.
Meg i bilen på vei ned.
.... VS meg etter et lite inntak av alkohol. 
Får ikke bedre alkohol enn den man miksetrikser sjæl.
Skravleskravle...
Prateprat...
Et bilde av meg selv hvor jeg ser ut som jeg har nok heng i puppene til å slenge dem rundt halsen og bruke dem som skjerf en vinterdag.
På tide å finne seg litt mat. 
1 stk sliten Kitto klokken 10-ish fredag morgen. Hehe.

I dag er det påskeaften, og den skal få lov å gå forbi i total stillhet, for å si det sånn. Tirsdag-onsdag-torsdag-fredag var kjempehyggelige dager, men fy faen så sliten denne kroppen er nå. Det tar på å være sosial, si. 

1 kommentar

  1. Hehe. Så ut å være en kjekk tur. 😁👍

    Ikke vær så streng med deg selv. Personlig er jeg ikke enig i din selvkritikk. 😉

    🤘 You Rock 🤘

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig