Chillefylla


Det er sommer, det er sol, og det er bare såvidt alderen min skiller seg fra tallet på gradestokken. Det liker vi! Nå som huden min ikke lengre har den der blåhvite, lik-lignende vinterfargen, kan jeg jo med fordel droppe sminken også, uten at jeg ser fullstendig mishandlet ut.
Så det var ei sminkeløs Jessica som i går inviterte Ivar på besøk, hvor det ble litt alkohol og drikkeleker.
Nå som det er feriemåneder er det jo faktisk litt samma faen hvilken dag man drikker på. Om det er mandag, lørdag, onsdag, alle dagene, eller ingen av dem.
Det var bare oss to, men dere vet hva dem sier: one's company, two's a crowd, and three is a party. Jeg er veldig fan av sånn ... chillefylla, kan vi kalle det det? Bare to eller tre venner som tar et par pils eller drinker, skravler litt, hører på litt musikk og har det moro - uten at det trenger være hundreogtjue folk med hæla i taket.
Ble en liten tur ned på Aroma etter fire-fem-seks drinker også, for det er klart man må ha mat i magen! Kebab i mitt hjerte!

2 kommentarer

  1. Woop-woop 🤘
    Kjøra på, alle ska få! 🤪

    Bra du kose deg.

    🤘 You Rock 🤘 Rock On 🤘

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, takk 😊🙌
      håper du også koser deg i sommer :)

      🤘 Rock On, party hard 🤘

      Slett

Blogger Template Created by pipdig