DIY glitrende fuktighetskrem


En av mine kanskje mest barnslige tendenser, er at jeg elsker ting som glitrer. Så det bør ikke komme som noen overraskelse at jeg har fuktighetskremen min full av glitrepartikler som får meg til å skinne som en discokule i solen. Kremen lager jeg veldig enkelt selv.

Du trenger:
1 stk first price body lotion (link)
1 stk body oil fra Glöd Sophie Elise (link)
1 stk beholder. 
Fremgangsmåten er enkelt:
dump en god mengde av begge deler oppi en beholder, tilsett gjerne noen dråper med selvbruning, vaniljeessens eller andre godsaker om du vil, rør sammen hele sulamitten til den ser slik ut:
Deretter er det bare å smøre seg inn, for eksempel etter en dusj. Kan brukes både på kropp og i ansiktet. Dette innlegget inneholder en affiliatelenke jeg er pålagt å fortelle dere om, fordi det ville jo vært direkte kriminelt om jeg skulle komme i fare for å tjene ei hel krone uten å gjøre hvert eneste individ i Norges land klar over det, mener forbrukertilsynet. 

3 kommentarer

  1. Dette fikk meg til å tenke at jeg TROR jeg hadde en fancy pen som så ut som den hadde «frosset glitter» på innsiden før. Altså ikke en pen som faktisk glitret, men hvor designet så ut glitter som ikke glitret, hvis du skjønner 😅

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånn som den første til venstre her? :) https://www.fruugonorge.com/9-pakning-kulepenn-sett-metallisk-krystall-diamant-penn-flytende-sand-farge-glitter-penn-for-dagbok-svart-blekk-ganske-sot-penn-fin-penn-dame-gave-jente-skole/p-200313170-426299218?language=no

      Slett
    2. Litt vanskelig å se på bildet, særlig siden jeg er på mobil nå, men mulig dette er noe ala det jeg tenkte på ja. 😊

      Slett

Blogger Template Created by pipdig