Ett av mine få ikke-svarte plagg


Sist gang jeg var hjemme (uhm, på Ål) hentet jeg denne kjolen. Det er tross alt sommer, og jeg tenkte at en sommerkjole er jo mye mer behagelig i varmen enn bukse og topp. Spesielt med tanke på at buksene, genserne og toppene mine har en tendens til å være mørke/svarte i fargen. Den har egentlig bare blitt hengende hjemme hos Christian etter at jeg hentet den, føler kanskje den er litt for pyntet for å bare sitte i sofaen og glane TV, men i dag var alt annet til vask av både mitt og hans, så da fikk den gjøre nytten.


Saken ble ikke bedre av at Christian trodde det var en brudekjole. Greit nok at jeg kan være "litt spesiell", men såpass spesiell at jeg drar med meg brudekjole ned til en fyr jeg ikke engang er sammen med, for å sitte hjemme hos ham i den og se på tv? Nei, det får da være grenser.   

2 kommentarer

Blogger Template Created by pipdig