Innkjøp, ekskjærester og fulle kompiser


De siste dagene har vært ... Interessante. Ekskjæresten min tok kontakt i går kveld og spurte om han kunne trekke cirka åtte tusen kroner fra pengene han skylder meg fordi kartverket krever en avgift for å sette huset over på ham, noe jeg sa nei til. Dette resulterte i at fyren ble så sinna at han blokkerte meg på vipps etter å ha slengt ut noen mindre pene gloser jeg ikke føler noe behov for å gjengi. Jeg håper og tror de aller fleste backer meg når jeg sier at jeg ikke skal betale så mye som ei krone for at han skal overta huset vårt.

I dag morges ringte en kamerat meg og lurte på om jeg ville komme en tur til ham og kompisen hans. Jeg hev meg i dusjen, og etterpå kom det frem at han var sørpe dritings og ikke kunne hente meg likevel, så den planen ble fort lagt på hylla. Men, hyggelig at han tenkte på meg, i alle fall. Sånt liker jeg.

Ellers: jeg har kjøpt meg koffert. Er den ikke stilig?
Dere finner den her.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig