Helgen i bilder


God morgen! Det er ... Ikke mandag, men tirsdag! Jeg dro ikke ned til Kitto før på lørdagskvelden, og dro hjem igjen i går morges, derfor føles det litt som om det er mandag i dag. Vanligvis pleier jeg jo dra ned på fredag og hjem igjen på søndag, så det er en liten omstilling i hodet. 

Slik så jeg ut på Oslo-toget på lørdagen. Sminken var på, men hodet var i koma. Kall meg bare Pink Zombie.

Julegavene skulle jo egentlig blitt gitt til jul, men da var jeg syk. Derfor fikk de ble med på toget nå isteden. Det var så kaldt ute at jeg måtte ta på meg vanter. Jeg passer størrelse 5-8 år. Vet ikke om det er positivt eller negativt, jeg?

Jeg var ikke i Oslo før klokken nærmet seg 20:00, så lørdagen besto egentlig bare av å svippe innom butikken, kjøpe en frossenpizza, se litt på tv og hoppe i seng, men på søndagen lempet vi Louigi og Chanel (hundene) i bilen og tok turen til foreldrene hans som bor et lite steinkast unna.

De har også hunder. 

Pomeranian-hunder er så fine! 
Hihi, kjekt med et bein å knaske på.

Kitto og Louigi. Sistnevnte har ADHD, det er jeg 100% sikker på. 

Yours truly, med capsen til Kitto. Den klæsjer litt med håret, men det går.

Smakt denne? Sykt god! Kjøpt på coop extra, Aurskog. Hipp hurra for bildekvaliteten. 

Frokost/niste på turen hjem. Snikreklame for Bislett kebab house. Neida, men sykt god!

Utsikten fra bussvinduet på turen hjem til det evige kuldeland. Her ser dere Svenkerud. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig