En hyggelig helg


Som dere husker fra gårsdagens blogginnlegg så skulle jeg få besøk av Kitto (ekskjæresten) i helgen. Han hadde vært i Sverige på fredagen og handlet litt, og da kjøpt med litt for meg som han skulle ta med oppover i går. På forhånd var jeg litt nervøs, ettersom dette var første gangen vi skulle møtes igjen etter bruddet, men det viste seg faktisk å bli kjempehyggelig!

Det første vi gjorde da han kom var å ta turen til Geilo for å spise på Peppes. Jeg hadde faktisk aldri vært på Geilo før, selv om det så-og-si er rett rundt svingen fra der jeg bor. 
Maten var kjempegod, og vi hadde en veldig fin opplevelse. Vi syntes begge det var litt rart at de ansatte tilsynelatende kun snakket engelsk. Jeg vet ikke om det er for å gi en mer "amerikansk opplevelse", eller om de faktisk ikke kunne norsk? 

Synes t-skjorten til han som jobbet der var artig! In the crust we trust!

Etterpå dro vi hjem til meg, spilte litt kort og så på filmen "room 203", som er en skrekkfilm fra 2022. Den ligger på viaplay om dere vil sjekke den ut selv. Helt ok film forsåvidt, men også veldig lik de fleste andre moderne skrekkfilmer. 

I skrivende stund har han nettopp satt seg i bilen for å reise hjem til Aurskog igjen, og jeg håper og tror at vi kan fortsette å holde kontakten fremover. 

1 kommentar

  1. Så kjekt. 🤗
    Ja, hvorfor skulle en ha grunn til bekymring?
    Jeg vet om de som mener at som X-er kan man ikke ha kontakt.
    Men den påstanden er ikke logisk i mitt hode.

    🤘 You Rock 🤘 Pizza er digg!

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig