Mat, kino og mannfolk


I går tok jeg og Ivar en tur ut for å spise litt på Aroma, kaféen som ligger rett ved Kiwi på Ål.
Han ville ikke få ansiktet sitt plastret på sosiale medier, men jeg fikk lov å legge ut dette bildet mot at jeg sensurerte litt.
På Aroma ble det kebabrull på meg og kebabtallerken på ham, samt drikke.
Denne på bildet her smaker som utvannet battery-energidrikk. Selv valgte jeg en helt vanlig sprite. Maten var god.
Etter litt god mat i magen tok vi turen på kino for å se den nye John Wick-filmen. Jeg skal ikke spoile noe som helst, men den er verd en titt.
Dagens planer er å få besøk av Kitto. Det håper jeg blir koselig. Litt skummelt blir det nok også, ettersom dette er første gangen vi treffes siden det ble slutt i januar, men jeg håper og tror han er inneforstått med at dette kun er vennskap fra min side. Vi har jo tross alt hatt noen samtaler rundt dette.

4 kommentarer

  1. Kebabrull er digg. 🤤

    Har ikke sett noen av de filmene. Alltid hatt en plan om det, men aldri blitt. 😳

    Virka som en kjekk dag.

    🤘 You Rock 🤘

    SvarSlett
    Svar
    1. Tjaaa, da kan du jo sette deg ned og se dem i dag? Ligger nok på Netflix, viaplay eller tilsvarende sted. Det er nummer 4 som er på kino nå, så de 3 første ligger nok ute et sted 😊

      Slett
    2. Jeg burde.

      Men jeg kom også over en “Candyman” film jeg ikke har sett, med Tony Todd.

      Den og er litt pri. 🤘🤪

      🤘 You Rock 🤘

      Slett

Blogger Template Created by pipdig