Jau jau, lam og sau!


Dagen i dag har vært helt jævlig, takk som spør. Jeg hadde hundrevis av forskjellige mareritt i natt som gjorde at jeg våknet gjentatte ganger hele natten gjennom, i tillegg til at jeg har gått rundt med hodepine i hele dag.

Men i går, dere! I går var jeg og Ivar ute på gåtur!
Jeg fant ut at det var lurest å sette opp håret i en slags hestehaleflette før vi skulle ut og gå, og så la vi i vei.
Møtte noen søte sauer og lam på turen vår. Turen ble forøvrig ganske kort fordi stien endte oppe ved et hus. Vi skulle egentlig vært ute og gått i dag også, men jeg måtte melde pass grunnet dårlig søvn og hodepine. I morgen skal det bli regn, men jeg håper vi får til en tur igjen senere i løpet av uken.

4 kommentarer

  1. Du e pen!!!!!!!!!!!!! Du ligner på Rayle

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) vet ikke hvem Rayle er, så må google litt tror jeg 😅

      Slett
  2. Rayle e kjempe kul! Jeg kjenner noen som e sjalu på deg

    SvarSlett
  3. En som heter Tind

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig