Dette gjorde jeg på nyttårsaften


God kveld godtfolk! Jeg håper dere fremdeles følger meg, og at jeg ikke er blitt lagt i fortiden idet vi skiftet ut 2023 med 2024.
Nyttårsaften i år ble tilbrakt på Geilo hos den personen jeg aller helst ville tilbringe den med - altså Eirik. Han og Mikkel var så snille å komme ned og hente meg kvelden i forveien.
Da det begynte å nærme seg kveld den 31.Januar var det på tide å hive på seg finstasen. Sist gang jeg prøvde å komme meg inn i denne kjolen var jeg feit som et trailerdekk og da passet den ikke, så jeg var litt usikker på om den ville passe meg nå. Lykken var heldigvis på min side, og kjolen passet.
Marek kom en tur og vi tre ble sittende og drikke og skravle litt før Piotr kom og vi dro for å se på rakettene. Dette bildet rappet jeg forøvrig fra nettet fordi jeg ikke tok noen brukbare selv.
Håper dere også hadde en fin kveld og har fått en flott start på det nye året.

5 kommentarer

  1. "Sist gang jeg prøvde å komme meg inn i denne kjolen var jeg feit som et trailerdekk og da passet den ikke,.."
    Det der derfor salget av mini kubein/brekkjern alltid stiger,når det nærmer seg høytider og finstasen skal fram. https://productimages.biltema.com/v1/image/imagebyfilename/20-757_xl_1.jpg
    Passer i lommen +Kan raskt fiskes fram på toalett, om noe skulle ha sklidd ut av passform.
    Intr design på kjolen din. Så veldig middelalder/viking aktig ut. Og Grattis for å passe i den i år. Har sikkert vert hard arbeid, siden du velger å sammenligne deg med trailer dekk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe riktig, vet aldri når man får bruk for brekkjern, si! :) Ja, veldig artig design på kjolen. Skal vel egentlig være barokk-inspirert, mener jeg å huske. Har flere plagg med tilsvarende design fra samme merke. Ikke noe jeg går med til hverdags, men greit å slenge på seg når man skal pynte seg litt.

      Haha, trailerdekk er kanskje litt overdrevent, men FØLER i alle fall det var slik jeg så ut før. Gått ned cirka 24 kg, så litt forskjell ser man jo forhåpentligvis.

      Slett
  2. har du tatt reduksjon?

    SvarSlett
  3. Jeg følger fortsatt med!! 😈 (og krysser fingrene for at jeg blir hakket flinkere til å kommentere dette året enn jeg har vært på flere (år) nå)

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig