33 eller 300?


Kroppen min og jeg har aldri vært bestevenner. I dag er vi fiender. Med det mener jeg å si: ryggen min har den siste tiden forsøkt å drepe meg, og selv om den ikke er helt i mål enda, blir den stadig flinkere. Jeg ER bare 33, men spør du ryggen min, er jeg minst 300. På samme måte som at jeg bare har 1 kg silikon i fronten, men dersom du spør ryggen min, har jeg 1 kilo og 2 tonn fett inni der. Overdramatisk jævel, den ryggen.
I går var jeg på flaska, i dag skal jeg ligge på sofaen, og i morgen blir det en tur inn til Oslo for å treffe ... Husker dere T, som jeg fløy på fylla med hver helg da vi var 18-19? T som jeg alltid virret rundt i Oslo med da vi var fjortiser? Vel, i morgen skal vi treffes i Oslo og ... Sannsynligvis virre litt rundt. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig