For kanskje siste gang i år...


Brått var vi midt i august. I den grad tolvte august kan kalles "midt i". Poenget mitt er uansett at tiden har flydd avgårde, sommeren nærmer seg slutten, og dagen i dag kan være den aller siste vi får i år med brukbar badetemperatur. Så nå skal jeg hive bagen over skulderen, møte Erlend litt lengre nede i veien, og spasere i gåtempo mot badeplassen - rett etter at jeg har bydd dere på noen kjappe bilder fra de siste dagene.
Bilde fra i går, fordi på søndager er det lov å spise frokosten klokken 14, og lov å ha is som dagens første måltid.
En humle jeg fant en regnværsdag den 9.August.
... Og helt til slutt; en selfie av meg selv på kino 7.August, fordi hva er vel en blogg uten bilder av bloggeren selv? Bare for å ha påpekt det så er etterveksten brun, selv om den ser grå ut på bildet. Så vet dere det.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig