Spist av fisk


God ettermiddag i stuen, i klasserommet/på jobben, på toalettet, eller hvor enn du nå måtte befinne deg når du leser disse ordene. Som nevnt i gårsdagens innlegg bød værgudene oss på norsk sommervær, og turen gikk til badeplassen - eller strandafjorden, som den også kalles.
Det obligatoriske utsiktsbildet klokken 19:01. Temperaturen i vannet var ikke så gal til å være såpass sent på kvelden. For anledningen hadde jeg med meg flytemadrassen min, som er en stor, oppblåsbar flaggermus. Den glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av.
Fiskemafiaen kom svømmende for å knaske litt menneskehud. Søte, små skapninger.
Slang på meg hettegenseren etter å ha badet, og brått så jeg ut som en idiot der jeg gikk i skjørt. Outfit-krisen ble imidlertid fort glemt da engangsgrillen ble fyret opp og grillribbene lagt på.
Et litt koseligere bilde.
På tur hjem bød Erlend på is. Egentlig kakao, men det ble is isteden.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig