Hobby skal være moro, ikke press


De to siste dagene har solen endelig tittet frem så det har gått an å ta seg frokost utendørs!♡

Jeg håper det holder seg slik, selv om det er meldt regn/overskyet annenhver dag fremover nå. I slutten av neste måned kommer lillesøster på besøk, og blir det ikke ordentlig sommer da, skal dere jammen få se bloggeren som kan dra på stranda i regn!

Fraværet fra bloggen den siste tiden har skyldtes litt forskjellig, men hovedårsaken har vært at jeg rett og slett har vært tom i hodet. Jeg har liksom ikke hatt noe å komme med, og da har jeg heller latt være, fremfor å prøve å presse frem et par setninger for å "holde liv i bloggen". Bloggen er, når alt kommer til alt, en hobbyvirksomhet. Hobby skal være moro. Føler man ikke behovet for å drive med hobbyen sin en dag eller to, så lar man være. Enkelt og greit. Dette er noe jeg forsøker å lære meg selv, ettersom jeg alltid har litt "bloggangst". Med det mener jeg å si at bloggen alltid ligger i bakhodet og minner meg på at den må oppdateres. At jeg må komme med noe, skrive noe, prøve å engasjere noen i noe. Men nei; jeg MÅ ikke det. Dette er hobby, og hobby skal være moro, uten press.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig