De siste dagene i bilder

I helgen hadde jeg besøk av to flotte gutter. Kjæresten min tok nemlig med seg den ene av sine to hunder oppover, noe som var veldig koselig. 


Her er vi på gåtur elvelangs i Ål, kommunen jeg bor i.
Vi har en veldig fin natur her på Ål, som jeg har vist dere tidligere, men det merkes at vi er på vei mot kaldere tider, noe som gjør at gåturer kanskje ikke frister så mye som de vanligvis gjør.
Dette gresskaret lå og råtnet i veien. En påminnelse om at Halloween er over for i år.
På lørdag var vi en tur innom biltema, og da sto denne bilen parkert utenfor. Jeg synes det er noe veldig stas over slike gamle biler, de gir meg en slags følelse av nostalgi og "enklere tider". Kjæresten min deler ikke den samme oppfatningen, men det er ok. De færreste på min alder gjør det.
Uansett, det var veldig hyggelig med besøk i helgen, og jeg gleder meg allerede til helgen som kommer.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig