Dette er for dårlig, VY!

 


I helgen som var tok jeg toget inn til Oslo for å treffe kjæresten min. Toget skulle gå fredag kveld klokken 19:10, men i typisk VY-stil ble jeg stående og fryse meg fordervet i en liten evighet før toget dukket opp klokken 19:53, ved spor 9 istedenfor spor 1.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at problemet slutter der, men nei da. Etter en hyggelig helg hos kjæresten min, hvor vi blant annet gjorde litt shopping og så på NRK-serien Flus, skulle jeg ta toget hjem igjen.

Toget var på plass da jeg kom, jeg hoppet på, og alt så ut til å gå greit.
Jeg dro hjem såpass tidlig at jeg tok frokosten min på toget.

Helt til vi ankom Ål stasjon, og ikke en eneste togdør ville åpne seg og slippe meg av. Jeg ble løpende fra vogn til vogn som en sinnsforvirret høne mens jeg desperat prøvde å åpne hver eneste dør uten hell. Til slutt var det endelig en som åpnet seg, og jeg kom meg heldigvis av før toget kjørte videre.

Jeg er med andre ord ikke veldig giret på å kjøre med VY i fremtiden, men kommer likevel til å gjøre det frem til jeg eventuelt tar lappen, rett og slett fordi det ikke finnes andre tilbud.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig