En dag på Kitto's jobb


Som dere kanskje vet så bor jeg og Kitto et godt stykke fra hverandre. En kjøretur på cirka 3 timer, litt avhengig av trafikken. Derfor ser vi hverandre som regel kun i helgene, og holder kontakten via telefon, snapchat og sms i hverdagen.

Men på torsdag etter jobb tok han faktisk turen opp hit til Ål for å hente meg slik at jeg kunne få bli med ham på jobb på fredagen. Vi var ikke hjemme hos ham før kjempesent torsdag kveld, så det var egentlig bare å få fjernet sminken og hoppe i seng så fort vi var innenfor døren, ettersom vi skulle opp i 05-tiden. 

Jeg fikk ikke sove i det hele tatt, men spratt likevel ut av sengen da alarmen ringte, og fikk på meg klær og sminke. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har en tendens til å få kjempestore pupiller når jeg ikke har sovet på noen dager. Sånn har jeg alltid vært, og det har faktisk hendt at folk har trodd jeg har vært rusa. 


Dette bildet tok jeg mot slutten av dagen. 1 stk Kitto som er drittlei lyskryss og biler som kjører i sneglefart. Haha.


Et eller annet sted i Oslo finner man dette fortauet. Se så fine mønstre på steinene, da! Snøkrystaller!


Denne bilen lå foran oss på et tidspunkt.


Kjempestilig julepynt, men jeg grøsser av tanken på den stakkaren som hadde jobben med å rigge den opp.

Å få være med på Kitto's jobb var faktisk kjempekoselig. Etter jobb på fredagen satte vi kursen mot Ål igjen, og her har vi egentlig bare slappet av hele helgen, med pizza på bordet og Toll (det er et program på tv2) på tv'en. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig