Min tidligere nabo er savnet


I dag hadde jeg mildt sagt en bisarr start på morgenen. Den startet nemlig med at lillesøsteren min på Sørlandet sendte meg en screenshot fra TV'en sin over snapchat, og skrev: "han her er savnet på Ål siden februar". Jeg så på bildet. "Ligner på gamle naboen min", svarte jeg, "står det hvor han bor?". Ja, svarte hun, og sendte meg et screenshot av noen veldig kjente rekkehus: "sundrevegen 140". 

Og jeg? Vel, jeg bodde i nummer 142 frem til november 2021. Naboen? Det er Einar Haraldset. Eller "han med hunden", som jeg og min daværende samboer pleide å kalle ham. Hyggelig fyr som gjerne slo av en prat ved postkassene, men som vi aldri egentlig ble noe mer kjent med utover det. 

Håper han blir funnet i god behold.

I et av disse rekkehusene bor han. Foto: lillesøs.

6 kommentarer

  1. Tragisk med naboen din, da. Håper alt er bra med ham.

    Men, kan jeg få lov å påpeke? Du er virkelig inhabil.
    Det bildet er LANGT ifra noen "grusomt stygg selfie".

    Du kan veldig godt fjerne sminken. For du er en utrolig pen jente. Slik naturlig skjønnhet. Den må du omfavne.

    Vet ikke hvor du har det fra. Om noen har fortalt deg at du ikke er "pen", eller "god nok". Vet ikke. Men det kan jeg si, det er du virkelig: flott!

    🤘 You Rock 🤘

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, leit med naboen. Håper han kommer til rette snart. Angående bildet: jeg tenker vi får være enige om å være uenige. Jeg synes det er styggere enn kaviarstjerna til Satan, men synes selvfølgelig det er veldig hyggelig å høre at du synes det er fint :) Så takk for komplimentet :)

      Slett
  2. Håpe han dukker opp etterhvert 👍🏻
    Og definitivt ikke noe stygg selfie 🤩

    SvarSlett
  3. #Jeg synes det er styggere enn kaviarstjerna til Satan," Noe du har glemt å fortelle oss lesere her???
    For ikke snakke om...Hva slags KINK er du egentlig into. Med den replikken der...Gir det noen veeeldig forstyrrerende bilder av deg og mr. Lucifer. Hehehehehe.
    Siden jeg vet hva du synes om deg selv usminka ska jeg ikke kommentere bildet a deg.
    Ska derimot ut å vaske øga med klor. I håp om å få vekk bildene, av hva du og mr Lucifer tar dere til i Helgene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg har absolutt ikke noe problem med meg selv usminket. Men akkurat det bildet der fra en ganske kjip periode i livet mitt hvor jeg også så tilsvarende ut - både med OG uten sminke - er jeg ingen storfan av. Angående kinks og satan: den lar jeg være opp til fantasien din ;)

      Slett

Blogger Template Created by pipdig