No arm, no harm


De siste dagene har jeg hatt besøk. Som dere husker var jeg litt småfurt for at jeg ikke kunne bli med dem i bjørneparken likevel, men det gikk over så fort de kom opp hit. Spesielt moro var det at lille Angelica (niesa mi) endelig kunne få se hvor jeg bodde! Det har hun hatt lyst til kjempelenge, men vi har ikke fått det til før nå.
Her ser dere Angelica og meg ute i frisk luft. Jeg hater egentlig å bli tatt bilder av fordi jeg føler jeg ser så fæl ut på alle bilder jeg ikke tar selv, men det fikk gå denne gangen. Jeg fikk lov å poste disse bildene med den betingelsen at jeg satte vannmerke på Angelica, så vannmerke får dere overleve.
Det var litt moro, dette stativet her, som står ved kulturhuset. Legg merke til de bola mannemusklene på overarmen min a! Høhø! De ser ikke slik ut i virkeligheten (håper jeg?), så hva som skjedde på bildet her kan man jo lure litt på - og flire litt av.
På dette bildet ble jo armen kuttet rett av. Haha! Men går greit det, trenger ikke armen likevel jeg, si. Lillesøster tok bildene via snapchat så kanskje den lagga litt? Eneste forklaringen jeg har, i alle fall.
Ruben og Angelica chiller i gjestesenga! Så koselig bilde dette ble! Det rosa silkesengetøyet ble populært også.
Årets første softis!
Her sitter alle tre og koser seg med god mat og drikke fra den lokale bensinstasjonen! Så koselig! Gleder meg masse til å treffe dem igjen i september!

2 kommentarer

  1. På den (wth) bilde. Tlf din var laggete, kjøp heller iPhone, android er ute hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, var lillesøster sin mobil. Men skal si ifra til henne :)

      Slett

Blogger Template Created by pipdig