Nye vennskap


Hellu i stuen! Nå er det nesten en uke siden sist dere hørte fra meg, og grunnen til det er at jeg har hatt besøk av en kompis. Christoffer, heter han. Vi møttes ganske nylig, men hadde umiddelbar kjemi, så på onsdagen kom han en tur på besøk, vi tok alkoholen fatt, og det endte med at vi drakk, hørte på musikk og skravlet frem til fredag kveld. Da fant vi ut at det kunne være lurt med litt søvn.
Jeg vet jo med meg selv at jeg får fryktelig kort lunte om jeg går noen dager uten søvn, så noen timer på øyet var nok lurest for begges del. Lørdag morgen fortsatte vi festen - i den grad 2 personer + alkohol = en fest - og ut på kvelden kom en annen ny kompis (Piotr) en tur også. Dermed ble det drikkeleker, noe som var veldig moro. Vi klarte å finne en skikkelig bra en hvor man faktisk må opp og røre litt på seg, ikke bare de typisk vanlige drikkelekene der man sitter i sofaen mesteparten av tiden.
Selv om det har vært kjempegøy å ha besøk i noen dager, kjenner jeg også at det er fint med alenetid. Alle mine hverdagsrutiner går jo rett ut vinduet så fort jeg har besøk, så det skal bli fint å få litt system i ting igjen. Ikke minst skal det bli godt for psyken å sette alkoholen på hylla litt.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig