Bursdagsbarnet som forsvant


Hey hå, hey hå!
I helgen som var hadde Jørgen bursdag, og bursdager betyr bursdagsfeiring. Så jeg hev på meg en liten partyoutfit, og hjem til Piotr gikk det.
Elending bildekvalitet, men sjekk strømpebuksa! Pentagram!
Og beina begynner jo å se ut som de er i fornuftig størrelse også!
Ble jævlig fornøyd med denne selfien, men var i tvil om det var greit å legge den ut. Ser jo ut som jeg bedriver underlivsutleiefirma.
Etter noen timers tid med god stemning ble bursdagsbarnet dårlig og dro hjem. Var noe snakk om at han skulle komme tilbake senere når formen bedret seg, men vi så ikke snurten av ham resten av kvelden, gitt. Imidlertid stakk Eirik og noen til innom, så festen fortsatte en liten stund til. Ser først nå at denne boksen er alkoholfri. WTF?
"Dette kan vi jo egentlig ta en dag til", tenkte jeg neste morgen. Så da var det hjem en tur, gi kattene litt kjærlighet, hente drikke og Tommy, og tilbake til Piotr for mer party.
Tommy har tagga "faen" på seg selv. Haha. Ble stilig under UV-lyset da.
Hvilken babe! Haha. Minn meg på å få litt farge på kroppen igjen, a. Ikke fett når foundation er 120 nyanser mørkere enn resten av kroppen liksom.

4 kommentarer

  1. Gratulerer så mye med dagen som kom og gikk til Jørgen! Leit at han ble dårlig etter hvert, men håper han hadde en god dag fordiom :)

    Dette innlegget får meg forresten (igjen) til å tenke at jeg burde bli flinkere på flere bilder i mine innlegg. Mulig jeg har skrevet dette til det før, men jeg tar meg stadig i å tenke at bloggen min skulle vært litt mer som din på forskjellige vis.

    SvarSlett
  2. Du har de mest perfekte puppene jeg har sett, goals assa. kan du fortelle litt om hvordan det er å ha så store? er det noen drawbacks liksom?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har svart her :https://jessicawalderhaug.blogspot.com/2023/08/svar-pa-spm-puppene-mine.html

      Slett

Blogger Template Created by pipdig