død på internett, levende irl


Det har blitt dårlig med blogging den siste tiden. Det er egentlig en positiv ting, fordi det antyder at jeg muligens har hatt noe annet å gjøre enn å sitte foran en skjerm ørtogførti timer om dagen.
Så hva har jeg drevet med i det siste? Vel, på fredagen inviterte jeg Eirik og Tommy til en liten drikkings her i huset, noe som var veldig koselig. Gruset dem litt i kortspill også.
Fra lørdag til mandag hang jeg med Tommy. Ble noen breezere da også, pluss pizza og hjemmemiksede drinker a la yours truly.
Må bare beklage den dårlige kvaliteten på bildene her. Mulig det er på tide å kjøpe seg ny telefon? Men sånt er stress. Jeg har liksom "hele livet mitt" på den nåværende, og selv om man kan legge over telefonnummer og slikt på ny telefon, får man ikke med seg bilder, og alle apper må lastes ned på nytt og logges innpå igjen, med passord og brukernavn som for lengst har gått i glemmeboka. Derfor utsetter jeg det så lenge som mulig, selv om jeg ser på bildekvaliteten her at det begynner å nærme seg. Samtidig så er det jo bare i mørket at bildekvaliteten blir helt ræva, og jeg vet ikke - det kan godt være det er sånn på alle telefoner?
Lille Nefariel synes også det var moro med besøk. Her ligger han og slapper av på Tommy.

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig