Party people


Hey o' hå! På fredagen var jeg i Oslo med verdens snilleste Daniel G, eller Noresund-Daniel som jeg kaller han her på bloggen, som kjørte meg tur-retur. Hva jeg gjorde der skal jeg fortelle dere mer om i neste blogginnlegg. I dette innlegget, derimot, skal jeg fortelle dere litt om lørdagen. Da ble jeg nemlig invitert på fest, og selv om jeg egentlig sa jeg ikke orket, endte det med at jeg tenkte jeg kunne stikke innom en time eller to og si hei.
Slik så jeg ut da jeg forlot huset. Så ut som en helt annen person da jeg kom tilbake. En veldig redusert en, med sminka på halv tolv.
Drikkelek hvor jeg måtte skrive autografen min på rumpa til en av de andre deltagerne. Er den ikke fin? Kan NESTEN se at det står Jessica.

3 kommentarer

  1. Hva fean!!!! Er dere fulle???

    SvarSlett
  2. Du kan være full når du kommer til oss, jeg kan drikke en (klar)

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig