The Creator


Hællæ på'ræi! I går var jeg og Gol-Daniel en tur på kino og så The Creator. Om filmen levde opp til forventningene? Absolutt! Den var til og med mye bedre enn jeg hadde regnet med, så jeg forsøkte å selge den inn hos min sci-fi-hatende lillesøster tidligere i dag. Tror jeg fikk overtalt henne til å gi den en sjanse, så da er livets store mål oppnådd, og YESSSS-ica kan dø lykkelig. Eller noe. 
Ser dere forresten denne jakken jeg har på meg her? (Jeg vet, dumt spørsmål..). Den kjøpte jeg i 2009, og den har ikke passet meg siden rundt 2011. Men nå, dere! Nå går den jammen på! Og det til og med uten at jeg må trekke inn magen og holde pusten. Så litt nedover har det altså gått med vekta, og dere vet jo hvordan jeg funker, sant? Når vekta går ned, går humøret opp. 

Ellers? Jeg har faktisk planer i morgen også, tro det eller ei. Skal en tur på kino med Piotr og se den nye the exorcist-filmen, og så kommer Noresund-Daniel (ikke samme Daniel som ovenfor, derav navnene Gol og Noresund foran) en tur for å drikke litt etterpå. Kanskje får jeg med noen flere også, men det gjenstår å se. 

2 kommentarer

Blogger Template Created by pipdig