The Exorcist: Believer


Det er mandag, folkens! Dere har ikke hørt fra meg siden fredag, men på lørdag var jeg og Piotr en tur på kino og så The Exorcist: Believer, eller "den nye exorcisten-filmen", som den kalles på folkemunne. Filmen var ikke dårlig, men i likhet med alle nymotens skrekkfilmer mangler den skrekkfaktoren, synes jeg. Dette er selvfølgelig bare min personlige mening, men jeg synes skrekkfilmer var bedre på 80/90-tallet. Om du derimot er en "kid av nåtiden" og synes filmer som Paranormal Activity og Hereditary er skumle, vil du nok synes denne er skummel, også. 
Bilde av yours truly på lørdag. Øyet mitt ser wonky ut, og jeg har funnet ut at jeg i voksen alder kun har 2 hårstiler jeg går for: det ene er oppsatt, det andre er utslått. Hva skjedde? Som ungdom hadde jeg jo en ny frisyre hver eneste dag i uka. Er det latskapen som har tatt meg, eller begynner kreativiteten å svikte? Ikke vet jeg, men minn meg på å skjerpe på litt. 

Planen var at Noresund-Daniel skulle komme en tur og drikke etter filmen. Jeg håpet jo på å få litt flere folk på besøk også og lage litt fest ut av dette, men dessverre var det ingen andre som kunne akkurat den kvelden. Og da jeg fikk melding av Noresund-Daniel om at han ikke kunne komme før 23:30 og det uansett bare ville blitt oss to som satt og drakk, tenkte jeg at nei, vi kan vel like gjerne avlyse det og heller forsøke å få det til en annen kveld: litt tidligere, og med litt flere folk. Så planen foreløpig er å se om det lar seg gjøre ikke nå til helgen, men helgen etter. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig