Denne julen skal jeg ...


Hallaballa! Helgen som var skulle jeg overnatte hos Eirik, som bor på Geilo. Jeg har jo ikke førerkort (eller bil lengre heller, for den sakens skyld), så derfor kom han, Mikkel og Mads ned til Ål for å hente meg fredag kveld. På veien oppover mot Geilo tok vi en tur innom Jørgen også, hvor vi ble sittende og skravle litt om alt og ingenting. 
Blogglesere, hils på Fat Chris! Han er kjæledyret til Eirik, og er for det meste en stille og rolig kar. 

Til helgen er det julaften, og for aller første gang på veldig lang tid kjenner jeg at det er noe jeg ser frem til. Jeg skal nemlig være hos Eirik i julen, og ettersom han har litt samme synet på julen som det jeg har, ser jeg for meg en veldig koselig, avslappet og stressfri julekveld med det mennesket jeg setter aller mest pris på ♡.

5 kommentarer

  1. Hvordan gjør du det med kattene når du er borte over lengre tid? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) Reiser jeg langt bort over flere dager så må jeg finne noen som kan passe på dem mens jeg er borte. Men vanligvis er jeg såpass nær hjemmet at det er fort gjort å ta en tur hjemom i ny og ne. Geilo fks, er jo bare 20 min med bil. Men i sommer da jeg var nede på sørlandet fks, hadde jeg en kamerat som var innom og så til kattene mens jeg var borte.

      Slett
  2. Godt Nytt År. Jess.
    Lykke til med målene dine

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig