Bli (enda) bedre kjent med meg

 
Husker dere det insane lange bli kjent med meg-innlegget jeg skrev i starten av måneden? Om ikke kan det leses her. Vel - i dag tenkte jeg kjøre en oppfølger med ny info, nye spørsmål og - no shit, captain fucking obvious - nye svar. 

PERSONLIG:

01. Fortell hvilke hobbyer du hadde som barn? 
- Som unger flest var jeg glad i å tegne, se film, dra i svømmehallen/ på stranda, klatre i trær o.l. I fire-femårsalderen begynte jeg å skrive små noveller, og likte også godt å lese bøker og tegneserier. Rundt førsteklassestadiet begynte jeg på rideskole, andreklasse prøvde jeg meg som fotballspiller, fjerdeklasse gikk jeg på kunstskole på torsdagskveldene og dans (hip-hop & streetdance) på onsdagene, prøvde meg en kort periode på ballett, men fant ut at det var ikke helt min greie. Samme med turn. Internett ble vel interessant rundt samme tidspunkt, om ikke året før. Derfra var det forsåvidt rolig (i den forstand at jeg ikke hadde noen hobbyer og kun satt hjemme) frem til åttendeklasse, hvor jeg da begynte å ta sangtimer. Ellers? Jeg pleide å stå på skøyter hver vinter, frem til jeg flyttet fra sørlandet som nittenåring, og har alltid vært glad i alle slags dyr. 

02. Hvilke hobbyer har du nå?
- Blogg, lesing, fotografi, psykologi, dyr, og i den grad det er lov å kalle hobby så er jeg også glad i råning, road trips, og FFF (Fest, Fyll & Faenskap). 

03. Topp tre tv-serier du liker?
- Supernatural, The Vampire Diaries og Buffy The Vampire Slayer. 

04. Er du extrovert eller introvert?
- Introvert i edru tilstand, extrovert i påvirket tilstand. 

05. Hva er en kul fakta svært få vet om deg?

- Jeg kan lage heliumstemme uten helium. Haha. Jeg kan også med 100% garanti skrike høyere enn deg. 
VENNER, KJÆRESTER & FAMILIE:

06. Hvor gamle var foreldrene dine da de fikk deg?

- Mamma var 23, pappa var 33. 

07. Har du noen søsken, hvor gamle er de?
- Jeg har en lillesøster som er fem år yngre enn meg, og en storebror jeg vet veldig lite om.

08. Har familien din noen kallenavn på deg?
- Det står nå "Jessie" på pakkene til jul og bursdag, hvertfall.  

09. Hvor lenge varte ditt lengste og ditt korteste forhold?
- Korteste var vel to uker, og lengste var nesten fem år. 

10. Hva er en dealbreaker i et forhold?
- Liker han ikke katter, trenger han ikke være i livet mitt, for å si det på den måten. 

11.Hva synes du om aldersforskjell i forhold?
- Alt med måte. Jeg synes det er noe guffent over opplegget når aldersforskjellen blir såpass stor at de like gjerne kunne vært foreldre og barn. 
TANKER, FØLELSER & MENINGER:

12. Hva er din mest kontroversielle mening?
- Nå spør du vanskelig, for jeg har mange av dem. Kanskje den om at jeg synes menn bør ha rett til juridisk abort (altså frasi seg farskap) dersom de fra første stund har vært klare på at de ikke ønsker seg barn og den gravide dama likevel velger å beholde ungen.

13. Tre ting du er FOR og tre ting du er IMOT?
- For abort, for dødsstraff, for muligheten til å velge å ikke delta i skolegudstjenesten. Imot gratis bind og tamponger på statens regning, imot mobilnekt i skolen og imot formuesskatten. 

14. Hva gjør deg til en god venn?
- Jeg dømmer ingen, deler ikke hemmeligheter videre, har alltid tid til å lytte til problemene dine, og stiller opp i den grad jeg kan, enten du trenger å låne gjesterommet, hundrelappen eller spritflaska. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig