Dagens oppdatering


Minsten er tilbake i god form. Hva som feilte ham får jeg nok aldri vite, for han var frisk og rask igjen allerede før jeg fikk tak i veterinæren, og har holdt seg i frisk form siden da.

I går og i dag har gjengen fått kyllingfilet. Jeg liker å gi dem det i blant. Vanligvis har jeg pleid å koke den, men leste på nett at de like gjerne kan ha den helt rå, så da ga jeg det et forsøk, og det virket som helt rå er å foretrekke. Faktisk. 
Ellers? Det går mot vår, og det liker jeg. Når gradene stiger, gjør humøret det samme. 

Apropos absolutt ingenting; her om dagen var jeg nede på post i butikk for å sende avgårde en stor pakke. Lillesøster, samboeren hennes og datteren har alle bursdag med få dagers mellomrom; han tjuesyvende februar, hun fjortende mars, og niesen min min tiende (mars). Derfor pleier jeg like gjerne å sende alle pakkene samtidig. 

Nå? Nå skal jeg dra meg bort i sofaen og gafle i meg en pizza. 

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig