Hobbyalkoholist


I helga var jeg på fylla, i morgen fyller Nefariel ett år, på torsdag ville det vært mammas (RIP) bursdag, og på fredag er det årets spetakkeldag - eller 17.mai, som den også kalles. I fjor var jeg i Oslo og feiret med Niro, men i år blir det enten sofaen eller lokal-fylla. Alt ettersom hva kroppen vil.
Om jeg har noe å ha på meg på 17.mai, spør du? Nei. Jeg kjører en tv2 ("se hva som skjer", for de av dere som er gamle nok til å huske slutten av 90-tallet) på den, også. Mulig jeg kan bruke den der hvite sommerkjolen min, som jeg kjøpte da jeg var bælfeit, om den ikke er for stor nå. Det morsomme er jo selvfølgelig at ... Hvis den faktisk ikke er for stor, blir jeg antagelig så deppings at hele 17.mai kan hoppe rett i dass. Haha. 

6 kommentarer

  1. Åh, jeg savner den tiden Tv2 hvisket og var THE (GOOD) SHIT! 💜

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant? Husker jeg synes den var så koselig den hviskinga :)

      Slett
  2. Jessica, du Reader meg, Hegg e bare 12 år

    SvarSlett
  3. Kan vi de a på fårup?

    SvarSlett
  4. Du er veldig pen Jessica

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig